Πλοήγηση Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση"
Αποτελέσματα 8-9 από 9
-
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ... -
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...