Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 23
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.
Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι
περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ...
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: πράξεις ευθύνης στην Ελλάδα και παγκοσμίως
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-31)
Στην πτυχιακή αυτή παρουσιάζεται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως η δύναμη της επιχείρησης με κοινωνικά αλλά και οικονομικά θετικά (ή αρνητικά) αποτελέσματα και με κύριο στόχο το καταναλωτικό κοινό, το οποίο θα κρίνει την ...
Βιολογικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Η παρούσα πτυχιακή μελετά την έννοια της βιολογικής γεωργίας καθώς και την ανάπτυξη της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα και στον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής ...
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται με γενικούς και ειδικούς όρους η έννοια
της επιχειρηματικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζουμε για ποιο λόγο η
επιχειρηματικότητα που ασκείται από γυναίκες χρειάζεται ιδιαίτερη
ανάλυση. Επιπλέον ...
Το φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-20)
Η παρακάτω εργασία δημιουργήθηκε έχοντας ως στόχο την ανάλυση του φορολογικού συστήματος της Ελλάδας σε σχέση με το φορολογικό σύστημα των χωρών της ΕΕ. Η εργασία επικεντρώνεται στην σύγκριση των φορολογικών εσόδων ως ...
Το Leasing και η αντιμετώπισή του σύμφωνα με τα Ε.Λ.Π. και Δ.Λ.Π.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η εργασία αυτή μας παρέχει με τον ορισμό του leasing, τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα
του αλλά και τα βασικά του είδη.
Συνεχίζοντας, παρουσιάζουμε μια ιστορική αναδρομή στον ορισμό του leasing για να
δείξουμε από πού και ...
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...
Ο θεσμός της χορηγίας στην Ελλάδα , κατά την διάρκεια της κρίσης, και εταιρίες που την εφαρμόζουν
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο θεσμός της χορηγίας στην ελληνική κρίση, και να διαπιστώσει πιες είναι οι αλλαγές στις πολιτικές των επιχειρήσεων , και στο υπάρχον νομοθετικό σύστημα καθώς και η ...
Η γραφειοκρατία, το κόστος και ο χρόνος για την έναρξη μιας ομόρρυθμης εταιρίας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Στην παρούσα εργασία θα επιχειρήσουμε να παρουσιάσουμε την γραφειοκρατική
διαδικασία ίδρυσης μιας Ομόρρυθμης Εταιρίας. Για να πραγματοποιηθεί η
συγκεκριμένη ανάλυση θα πρέπει πρώτα να περιγράψουμε τις έννοιες της
εταιρίας, ...
Συγκριτική μελέτη φορολόγησης κεφαλαιουχικών εταιρειών στην Ελλάδα έτη 2009-2015
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-06)
Στην πτυχιακά αυτή εφαρμόσαμε μία συγκριτική μελέτη για τον τρόπο με τον οποίο φορολογούνται οι κεφαλαιουχικές εταιρείες στην Ελλάδα από το έτος 2009-2015.Αρχικά αναλύσαμε βασικές έννοιες περί φορολογίας και τον τρόπο με ...